Educational

Am primit un interviu de la Liviu Marian Pop, blog despre teme de educatie in general. Il las sa se prezinte singur si va invit sa treceti pe acolo

liviu

Te rog sa prezinti pe scurt blogul tau!

Un blog in care incerc sa fac mai rapida si eficienta comunicarea cu colegii mei.

Cand ai inceput sa scrii pe blog, si cum a evoluat?

parca in iulie  2007 .
A fost din acel moment un instrument extraordinar nu numai pentru mine. A fost o evolutie normala, zic eu. iar numarul de vizitatori si comentarii a crescut de la o postare la alta.

Care au fost cele mai pozitive reactii pe care le-ai primit?

a se vedea in comentarii. Au fost foarte multe si de aceea am fost obligat sa imi fac si un forum de discutii pentru a nu fi nevoit sa raspun la foart emultei „Anonimi”

Ce planuri de viitor ai pentru blogul tau?

Nu mi-am facut un plan concret. Il consider ca o agenda a activitatii pe care o fac cu mare placere. Poate imi sugerati dumneavoastra.

Lasă un răspuns

