Interviu

Am mai descoperit un blog deosebit si vi-l prezint aici intr-un interviu. Merita sa il descoperiti, macar pe scurt, pentru ca probabil ca va veti indragosti de el! Iata deci interviul cu Elenamz

elena

Te rog sa prezinti pe scurt blogul tau!

Îmi place foarte mult dansul de vorbe şi răcitul gurii de pomană din speranţa că încă un nebun cu urechea pâlnie ar mai exista pe undeva. Ăsta e unul din motivele pentru care am creat acest blog. De fapt am enumerat 2 motive: mânuirea tastaturii în loc de condei şi trasmiterea de mesaje de deşteptare, aşa cum vede un student societatea în care se află.
E trist dar real, toţi suntem de fapt nişte atleţi de performanţă, alergăm cu graţie în cross-ul aţei noastre însufleţite, alergăm de noi înşine. Cum este posibil? Simplu, majoritatea avem nişte idealuri,vise, idei, lucruri ce ne unicizează, lucruri ce ne detaşează de turmă dar, o data ajunşi în faţa pistei, devenim excesiv de conştienţi de lungimea pistei, de capacităţile( sau mai degrabă incapacităţile noastre), de performanţele adversarilor, de premiul ţintit s.a.m.d. Atunci se rupe firul, ne hotărâm să urcăm în tribuna şi să ne uităm la alţii cum aleargă, de teama să nu care cumva, o dată intraţi în cursă, să fim învinşi.
Cand ai inceput sa scrii pe blog, si cum a evoluat?
Blogul a văzut lumina virtuală a propriului pc anul trecut în aprilie. Citez primul articol postat : 20.04.08 – Neîncrederea = noul cuvânt de ordine!!
Iniţial am dorit să realizez acest blog pentru mine în special şi pentru prieteni căci m-am gândit că micile compoziţii creative care mă mai lovesc uneori frontal ( cică i se zice inspiraţie) se pierd foarte uşor şi că site-ul ăsta ar fi un bun depozit de texte.
Apoi am realizat că pe lângă apropiaţi mai erau şi alţii care mai citeau postările. Şi atunci am realizat că trebuie să diversific puţin tematica : să-i păstrez notele personale dar pe de altă parte constantă să fie tonalitatea ironico-moralisto-ludică pentru cei care rezonează cu zbaterea mea de locuitor provizoriu în Bucureşti.
Care au fost cele mai pozitive  reactii pe care le-ai primit?
Nu mă gândesc la un răspuns de tip laudativ atunci când vorbesc de reacţii pozitive ci la reacţiile prompte şi corecte în privinţa unui subiect de exemplu, cel în care am împărtăşit celorlaţi ţeapa pe care a încercat unul să mi-o tragă zicând că e de la Cosmote şi că am câştigat nu ştiu câţi bani. Deşi articolul a fost postat prin ianuarie am fost uimită de faptul că sunt unii care încă mai postează comentarii privind acest subiect.

Ce planuri de viitor ai pentru blogul tau?
Îmi doresc să-l transform într-o pagină mai didactică … Ştiu că nu sună prea bine dar de fapt eu mă gândesc la situaţia în care mă aflu şi eu de multe ori: lucruri simple despre care nu ştiu atât de multe. Facultatea de Litere pe care o urmez este o bună sursă de documentare, şi de încredere, şi de aceea voi insista mai mult pe această parte, de încercare de schimbare a lucrurilor strâmbe din societate.
Închei aceste rânduri cu ultimele rânduri din primul meu articol postat pe blog:

,,Ăştia suntem noi cu toţii… avem rău de orice…ne e rău de noi înşine din simplul motiv că ne este mult prea frică să luptăm cu înverşunare contra necunoscutului pentru o fantasmă copilărească şi ideatică… De aceea decretăm :
Neîncrederea = cuvântul ce ne caracterizează, noul cuvânt de ordine”.
Astăzi aş mai adăuga : zâmbetul, cel mai bun discurs al zilei, pe cale de muţenie …
Haideţi să schimbăm cu toţii câte o mică chestie măcar o dată pe an! Sunt convinsă că am putea face atât de multe … Eu am voinţă şi răbdare … şi vă aştept alături de mine!

Elena Mateiu : www.elenamz.blogspot.com

Lasă un răspuns

