Blogul de azi

Am descoperit un blog „mic” ce trebuie vazut. Prezentarea o puteti vedea aici, intr-un interviu:

andr

Te rog sa prezinti pe scurt blogul tau!

Un loc in care impartasesc cu ceilalti, prieteni, fosti participanti l a cursurile mele, vizitatori diverse ganduri si idei.

Cand ai inceput sa scrii pe blog, si cum a evoluat?

Am inceput sa scriu in 2007, dupa ce doua trei articole au fost publicate pe site-ul damaideparte.ro. Au fost articole bine primite de vizitatorii site-ului, insa mie mi se pareau destul de personale, asa ca am ales deschiderea unui blog independent. Corina Marin- proprietara damaideparte.ro selecteaza de pe blogul meu cele articole care sunt in concordanta cu politica site-ului ei.

Care au fost cele mai pozitive reactii pe care le-ai primit?

Foarte multe mail-uri impresionante. Povesti fascinante, despre cum o idee sau un articol au produs schimbari ..

Ce planuri de viitor ai pentru blogul tau?

Niciunul in mod deosebit. Va continua ca si pana acum.. Blogul meu este cumva un fel de extensie a muncii mele ca trainer- aceeasi munca de impartasire si imbogatire reciproca cu idei.

Lasă un răspuns

