Interviu cu un blog politic

Iata un blog despre politica, dar nu fugiti! Caci politica poate sa fie deosebit de interesanta atunci cand se discuta despre ea la un nivel inteligent. Si asta puteti face pe blogul lui Razvan Timofciuc. El a fost amabil si mi-a dat si un interviu pentru voi:

timofciuc

Te rog sa prezinti pe scurt blogul tau!

In primul rand salut ! Blogul meu este in primul rand un loc unde incerc, sper cat mai bine, sa dezbat problemele politice actuale, actiunile si comportamentul oamenilor nostri politici si a partidelor noastre politice. Sunt opinii personale, pe care incerc sa le sintetizez in “ jurnalul meu”. Avand in vedere ca sunt pasionat de politica, acesta este principalul meu subiect de discutie pe blog. Insa sunt si alte teme care le dezbat, cum ar fi evenimentele mari la care particip.

Cand ai inceput sa scrii pe blog, si cum a evoluat?

Am inceput sa scriu pe blogul meu cam in urma cu aproximativ 1 luna. Primul meu text s-a referit la candidatura mea ca vicepresedinte al Clubului Studentesc Liberal. Nu am urmarit ca blogul meu sa aiba o continuitate, ci doar sa imi prezint programul, ideile cu care veneam in fata studentilor liberali. Am considerat ca este un mod eficient si modern si totodata informatia pe care doream sa o transmit ajungea la un numar mare de studenti, avand in vedere ca mi-am promivat intens blogul in mediile studentilor liberali ieseni.

Care au fost cele mai pozitive reactii pe care le-ai primit?

Pfff…pe mine ma bucura numai faptul ca am primit reactii J. Asta inseamna ca blogul meu este citit, este urmarit si comentat si asta nu poate decat sa ma bucure. Recunosc insa am primit marea majoritate a reactiilor ca fiind pozitive. Cele mai pozitive reactii le-am primit de la oameni politici, care m-au felicitat ca la varsta mea dezbat probleme cu tema politica si o fac intr-un mod destul de bun. De asemenea, prietenii mei chiar au ramas placut mirati cand au vazut ca incep sa scriu asa de frecvent pe blog si marea majoritate a textelor fac referire la contextul politic.

Ce planuri de viitor ai pentru blogul tau?

Nu pot spune ca am planuri, imi doresc doar sa scriu frecvent si daca se poate si timpul imi permite si despre alte subiecte, nu doar politica. De asemenea imi doresc, ca orice alt blogger, sa imi fac cunoscut blogul in mediul online, sa fie un blog citit si totodata apreciat. Va spun insa ca blogul nu va fi un jurnal unde imi prezint viata mea romantata, problemele mele cum am vazut ca se practica in ultimul timp. Imi doresc sa fie, daca se poate, chiar un blog informative.

Multumesc mult de interviu, sper ca am oferit cat mai multe informatii despre blogul meu raspunzand la aceste 4 intrebari si va astept sa il vizitati. Cine stie, in viitor poate veti fi subiectul meu de discutie J. Numai bine !

1 Response so far »

  1. 1

    andrada said,

    am incredere in razvan si i doresc mult succes


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

